lauantai 16. maaliskuuta 2013

Tammi- ja helmikuun DIY-illat

Onpas tämä blogin päivittäminen jäänyt tämän vuoden puolella! Jotain pientä on tässä alkuvuodestakin tullut askarreltua.

Tammikuun DIY-illan aiheena oli korut. Iltaa emännöi Saumaton-blogin Tanja. Tanjan blogissa on kuvia valmistuneista töistä. Minä olin ainut, joka ei ollu koskaan ennen tehnyt helmikoruja, joten olin aika hukassa :D Onneksi oli monta auttajaa! Olin joskus käsitymessuilta ostanut joitakin korutarvikkeita ja käyttämäni helmet ostin Thaimaan matkalta jouluna 2009. Koruvaijeria ja lasisen sydämen sain Tanjalta. Ei se ollutkaan yhtään vaikeaa! Tällainen nilkkakoru helmistä valmistui:








Helmikuun käsityöillan teemana oli laukut. Tällä kertaa oli minun vuoroni emännöidä. Olin todella huonosti valmistautunut iltaan. Lopulta päätin tehdä ystäväni lapselle syntymäpäivälahjaksi toilettilaukun. Autoja pienelle automiehelle, tietenkin :)







Puuvillakangas on Tampereen käsityömessuilta. Vuoritin laukun vihreällä Sinellin puuvillakankaalla, siitä ei valitettavasti tullut otettua yhtään kuvaa. Tukikangas oli melko jämäkkää, koska halusin laukun pysyvän muodossaan. Kuvistakin näkyyy, että se myös rypistyi aika helposti :/ Laukusta tuli vähän pienempi, kuin olin ajatellut, mutta eiköhän sinne juuri ja juuri hammasharja mahdu :) Helppo, kuvitettu ohje laukkuun löytyy täältä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti